REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jak dokonać reklamacji uszkodzonego produktu?

Reklamację zgłaszamy mailowo na adres www.feedersklep@gmail.com dołączając opis uszkodzenia, zdjęcia, bądź krótki filmik przedstawiający wadę sprzętu np. kołowrotka. Po dokonaniu tej operacji, klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu w tej sprawie. W większości przypadków klient wysyła do nas uszkodzony produkt. Należy jednak pamiętać, że wiele marek podchodzi bardzo rygorystycznie do uszkodzeń sprzętu i nie wszystkie reklamacje mogą zostać pozytywnie rozpatrzone.

2. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Z zasady reklamacja rozpatrywana zostaje tego samego, bądź następnego dnia od przesłania wymaganych informacji. W wielu przypadkach nowy produkt zostaje odesłany tego samego dnia, którego do nas dotarł. Bywają jednak sytuację, że dany produkt jest niedostępny, wtedy otrzymanie nowego elementu/produktu może się przedłużyć. Czas ten bywa różny, w dużej mierze zależny od producenta sprzętu.

3. Kombinezon jest dla mnie za duży, czy mogę go wymienić/zwrócić?

Oczywiście. Zgodnie z prawem konsumenta, towar zakupiony w sieci można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Należy pamiętać aby niczego przy tym nie uszkodzić. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania nas mailowo, bądź telefonicznie o zwrocie. Najważniejsze jest to, aby dołączyć do paczki wypełniony formularz zwrotu dostępy do pobrania tu —> FORMULARZ ZWROTU TOWARU 

4. Adres do wysyłki towaru

Feedersklep.pl
42-506 Będzin
ul. Barlickiego 2b
tel: 503-100-127