DARMOWA DOSTAWA

Za zamówienie powyżej 250 zł.

RABAT 5% 500-999 zł

RABAT 10% Powyżej 1000 zł

Nie czekaj

Zamawiaj już dziś!
Ładuję...

Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy zamówienia w każde miejsce w Polsce. Dopilnujemy, aby Twoje zamówienie złożone od poniedziałku do czwartku wyszło do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Wszystkie zamówienia złożone w piątek po godzinie 7:00, jak również zamówienia złożone w sobotę realizowane są niezwłocznie w każdy poniedziałek.

Zamówienia złożone w niedzielę realizowane będą najpóźniej we wtorek.

Zamówienia zrealizowane to takie, które zostały przez Nas wydane Kurierowi lub zostały wysłane INPOSTem.

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez GLS lub INPOST wynosi 48h. Dołożymy wszelkich starań, aby Wasze zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie.

*zamówienia, w których wybrali Państwo metodę płatności „przelew bankowy” zostaną zrealizowane w momencie, kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Feedersklep.pl

Cennik wysyłek:

- Kurier GLS 15zł
- Kurier GLS za pobraniem 18zł
- Paczkomat In Post 12.99zł
- Darmowa dostawa powyżej 250zł!

 

RABATY

- Darmowa dostawa przy zamówieniach na kwotę większą niż 250zł!
- zamówienia powyżej 500zł – dodatkowo 5% rabatu
- zamówienia powyżej 1000zł – dodatkowo 10% rabatu

UWAGA! Powyższe rabaty nie obejmują produktów znajdujących się na promocji bądź wyprzedaży!

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej.
Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas

GLS (General Logistics Systems):
telefony stacjonarne: +48 804 262 262*
telefony komórkowe: +48 46 814 82 20*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
od pon. do pt. w godz. od 07:00 do 19:00 oraz w sob. w godz. od 07:00 do 15:00

Paczkomaty InPost:
telefony stacjonarne: +48 801 400 100*
telefony komórkowe: +48 722 444 000*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
od pon. do nd. w godz. od 07:00 do 21:00

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

GLS: www.gls-group.eu/PL/

Paczkomaty InPost: www.twoj.inpost.pl

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki.


WYSYŁKA ZAGRANICZNA

Realizujemy wysyłki zagraniczne. Aby zrealizować zamówienie za granicą należy w polu do zamówień wybrać odpowiedni kraj.
Cena wysyłki uzależniona jest od kraju, do którego wysyłamy paczkę.
Przy wysyłkach zagranicznych nie przysługuje darmowa dostawa za zamówienie powyżej kwoty 250zł.

Search engine powered by ElasticSuite